Dark Side of the Moone
S1, E4: Liam’s younger brother Daniel arrives unexpectedly for a visit after a long absence, causing a lot of tension at home. When Martin makes a strange new discovery, Uncle Daniel tries to tell him about the birds and bees, but Liam insists that he should be the one to do it.