Darkness
S1, E4: The ship's power reserves are critically low and Dr Nicholas Rush tries to locate the source of the problem. Power consumption is ordered to be kept minimal by Colonel Young. When all looks bleak, and the only power left is in the ship's life support system, Destiny approaches a three planet solar system with sincere hope.