Dave & Odette Annable, Cesar Millan, Heidi & Spencer Pratt
S4, E8: Featuring Dave and Odette Annable, Cesar Millan, Heidi and Spencer Pratt. Tyler shocks Dave and Odette with the knowledge that their daughter receives visits from a late grandmother.