Daybomber
S1, E1: Detectives August Brooks and Chase McDonald meet when August and several officers are overwhelmed by criminals in an explosive shootout. Once the situation is under control, they are immediately assigned a case to track down a bomber who has set off a series of explosions in his quest to warn people of the advances of technology.