Dazzle's Cake-tastrophe! / Cricket's
S1, E4: Dazzle is left in charge of the café in 'Dazzle's Cake-tastrophe!', and in 'Cricket's First Menu!', Cricket's first lunch menu is ruined when the ketchup goes missing! Will she "ketch" the culprit?