Death Goes On
S1, E3: Krista wakes up to face the realities of her vampire state, and Marcus explains the rules pertaining to the Houses. Blade seeks out Rev Carlyle to get a lead on the vampiric-ash trade, and then uses Krista to get information on the super-vampire Fritz.