Deathstroke
S2, E18: Oliver's world starts to crumble when Slade makes his move against Oliver – and the repercussions are enormous. While Oliver scrambles to protect his family, a key player in his team starts to question Oliver's decisions. Meanwhile, Isabel makes her move to take Queen Consolidated away from Oliver.