Debts and Accounts
S2, E10: As Raylan (Timothy Olyphant) looks to help Winona (Natalie Zea) through her divorce, Mags Bennett (Margo Martindale) cuts her ties with her son Dickie, leaving him to take on Boyd Crowder (Walton Goggins) for control of Harlan’s criminal enterprises. Meanwhile, Raylan helps young Loretta McCready (Kaitlyn Dever) move on after she learns the truth about her father’s gruesome murder.