Decoded
S1, E7: When the FBI intercepts stolen NSA software intended for Tal, Keaton uses the technology as an opportunity to go on the offensive and sends Shepherd undercover. Plus, Keaton must choose between catching Tal or saving the life of an innocent teenager.