Decomposition and Confusing Interpretations
S1, E4: How can cutting-edge research and technology be applied to old cases and result in fresh conclusions? Find out in Professor Murray's illuminating lecture on the case of seven-year-old Dalbert Aposhian and several other mysteries, which illustrate the importance of taphonomy: the study of what happens to living organisms once they die and are deposited in the environment.