Delivery Guy
S2, E19: Vanessa convinces Kevin to go on a TV talk show with the "baby boy" he helped deliver years ago as a cop, but her plan to promote Monkey Fist backfires when Kevin runs into his arch-nemesis, Frank Munson, at the appearance.