Dem Bones/Winslow Documentary/You're Fired
S2, E9: While at a museum, Dog wants to eat the bones of a dinosaur. Winslow shows embarrassing home videos of CatDog. Tallulah wants a soulmate, and it turns out that CatDog is a great match for her.