Demonic Invasion, Angel Of Death, Dead Man Rotting
S1, E1: A demonic entity follows a couple home from their jobs at a hospital; a nurse is confronted by a terrifying reality while visiting her ailing aunt; a man and his wife are overcome by the sudden stench of decomposition at a nursing home.