Demons Are Forever
S1, E1: In Charleston, South Carolina, a city shrouded in darkness, it's hard enough for a young woman like Maria Abascal to shake her personal demons. They cling. Now a stranger has enlisted Maria's help in delivering Charleston from an insidious and mounting evil, and Maria's the only person who can help. For her, that means confronting the past, and the one person who has made her life a living hell.