Desert Modern and Mid-Century Museum
S1, E1: With bonus features and pop-ups, a tight budget threatens to limit the creative genius of Keith and Evan's renovations on a new block. Old, chipped paint inspires them to design a desert-modern home and turn a '70s interior into a modern art gallery.