Design
S7, E2: Benson saves April Troost from committing suicide, but feels responsible when Troost dies during the trial of the man she accuses of raping her and getting her pregnant. It isn't long before detectives learn that Barclay Pallister wasn't the only man April picked up in a bar who has no recollection of sleeping with her, and the squad realises that Troost was no victim.