Destiny
S6, E12: Letting the Force guide him, Yoda voyages into the heart of the galaxy to an ancient world that is one of the wellsprings of the Force and the source of midi-chlorians. Yoda undergoes difficult trials administered by the Five Priestesses, mysterious Force-wielders who hold the secret to immortality.