AMAIM Warrior at the Borderline Determination
S1, E5: Amou decides to visit Risa's hometown in hopes that he can return her keepsake to a relative; unfortunately, he learns that her house was torn down and her relatives were chased away by a deputy governor who isn't afraid to abuse his power.