Dexter's Rival / Simion / Old Man Dexter
S1, E5: Dexter's Rival: Dexter feels jealous of his new classmate. Simion: Monkey tries to reason with a super-intelligent chimp. Old Man Dexter: Dexter creates a device to make him older.