Did You Check with the Captain of the Flying Monkeys?
S1, E6: Charlie rethinks the way he treats women when he, Alan and Jake are forced to cheer up a pitiful Evelyn after her serious new boyfriend terminates their relationship. Meanwhile, Charlie teaches Jake some valuable lessons about screening calls from women, but the lesson backfires when Jake reveals a little too much about what he's learned to a disapproving Alan.