Disaster Drills & Departures
S1, E21: Zoe blames herself when one of her friends faces a health crisis and she didn't notice the symptoms. With much encouragement from Lavon, Wade explores the idea of opening his own bar in BlueBell. Meanwhile, Lemon plans a romantic night for George, hoping to get their relationship back on track.