Disbanded
S5, E18: Diggle and Felicity are shocked by Oliver’s decision to call on the Bratva to help take down Prometheus. Concerned that the Bratva may overstep, Diggle has a hard conversation with Oliver about what happens if things go wrong. Meanwhile, Felicity learns something shocking at Helix.