Disciple
S9, E10: Oliver's past comes back to haunt him in the form of The Dark Archer, Oliver's former teacher, who seeks revenge on his student by taking aim at Lois and Chloe. Oliver faces down The Dark Archer after his former mentor kidnaps Mia AKA "Speedy" but is pushed to his limit and Clark races to stop him from making another deadly mistake.