Discovery, Pt. 1
S20, E3: When a photogenic young schoolteacher goes missing, Jack and Nikki are called to the scene and quickly find themselves at the centre of a media storm. Meanwhile, Thomas fights a lone crusade for justice for a troubled young woman who was killed in puzzling circumstances.