Dislocation
S3, E2: The Yellowjackets are stuck deciding whether to track down a missing teammate or just trip out on mushrooms. Shauna secures a spot on the world's most unsupportive partner list. Misty finds herself tangled in the intimate chaos of sleepover parties.