Disneyland
S3, E22: Nothing is more quintessential to good ol' family fun than a trip to Disneyland -- but not without a side of motion sickness, achy feet and a wayward toddler -- when the Pritchett-Dunphy-Tucker clan hits the park! Phil tries to keep up with Luke, Claire's shocked when they run into Dylan, Jay and Gloria disagree about what are sensible shoes for the day, and Mitch and Cam must contain Lily's new affinity for running.