Dissolving Boundaries
S1, E4: Entering high school, Elena vows to stay ahead of Lila, academically and romantically. Lila eschews a parade of suitors, choosing instead to focus on her ambitions in the store. Stefano Carracci promises a better future for the neighbourhood, but things take a dark turn.