S1, E3: Lucy reveals new stories of Henry's last three wives: the ugly one, the young one and the final one. Anne of Cleves, the one who was called ugly; young Catherine Howard, revealing her tragic abusive childhood and finally the far from saintly nurse, Katherine Parr.