Six Wives with Lucy Worsley Divorced
S1, E1: This episode follows the emotional and physical struggles of Katherine of Aragon as she strove to give Henry the male heir he so desired. As Henry's eye wandered over the women at court, Anne Boleyn, not wishing to be cast aside as her sister Mary had been, repeatedly rejected the king's advances and insisted on marriage. Henry set about trying to arrange an annulment, but Katherine was defiant and passionately defended her position.