Do Iguanas Get Pimples Too?
S8, E3: Dr. Lee faces off with iguana-wrangler Madison's head growths; Chanel suffers from painful cyst tunnels beneath her armpit skin that leak and smell like the food she eats; the dark purple birthmark on Eddie's nose has made him a recluse.