Do Me a Solid
S2, E18: Mordecai and Rigby ask for favours by asking each other to do a solid. Mordecai finally finds an opportunity to go out with Margaret in a double date but unfortunately he has to persuade Rigby into coming by doing him many embarrassing solids.