Do Not Go Gentle
S3, E20: Alaric finds an unexpected ally to help him as he begins his dangerous new journey, while Damon and Meredith try to work out what to do next. Meanwhile, Bonnie invites Jamie to the 1920s Decade Dance and Elena, at Caroline's suggestion, asks Stefan. Tyler arrives at the dance determined to win Caroline over, but Klaus gets in the way. Then, the evening takes a deadly turn.