Do Not Push
S6, E2: It’s Jay and Gloria’s anniversary and they can’t seem to get on the same page on what kind of gift to give – sentimental or expensive? And, the Dunphys head to Caltech for Alex’s college tour and while Claire is busy convincing her to choose this school and stay close to home, Phil, Luke and Haley branch off to participate in a psyche experiment.