The Hunting Party Doctor Ezekiel Malak
S1, E4: Dr. Ezekiel Malak, a hospital psychiatrist turned serial killer, is prowling for new victims in Chicago; Bex and the team work to find a method to his madness in a desperate bid to get ahead of him until Malak makes a move no one saw coming.