Dodgy Lodger
S5, E7: When one of the pigs attempts to make friends with Timmy, his cohort evict him as punishment for un-pig-like behaviour. The sheep take him into the barn, and attempt to transform him into the epitome of porcine sophistication, but do they really know who they have invited into their home.