Donar the Great
S2, E6: Shadow and Mr. Wednesday seek out Dvalin to repair the Gungnir spear. But before the dwarf is able to etch the runes of war, he requires a powerful artifact in exchange. On the journey, Wednesday tells Shadow the story of Donar the Great.