Dongju, Betrayed by Love
S1, E1: Seo Dong Ju works as a leader in the chairman's secretary office at Daesan Group, and his ultimate goal is to entirely consume Daesan Group when he has the chance. Seo Dong Ju is confident he can have it all, Daesan Group and the love of his life.