Don't Do This for Me
S5, E10: Reynolds finds himself caught between a chance for love and an opportunity to spend precious time with his father; Bloom makes an unexpected move forward with her sister; Max helps a struggling ICU intern; Dr. Wilder is forced to make a choice.