Don't Dream It's Over
S11, E16: A patient's condition sparks a conversation between Richard and Maggie about Alzheimer's disease; April and Jackson struggle to return to their normal lives and Arizona is faced with the reality that Callie is moving on. Meanwhile, Meredith reveals her biggest fears about Derek.