Don't Dream It's Over
S5, E6: Confrontations abound in Tree Hill. Lucas confronts Peyton about her harsh treatment of his editor Lindsey, and Brooke intervenes when Victoria meddles with Peyton's record label. Meanwhile, Nathan grows closer to Jamie's live-in nanny, Carrie.