Don't Give an F
S1, E3: When Zoey gets bullied at school, she turns to Chris for help. Meanwhile, Sü is earning some extra cash as a text-dominatrix. But when she finds out her boss Nate is her biggest client, she has to make sure she doesn't lose her day job.