Don't Sweat the Technique
S5, E2: With Spencer's life hitting a rocky point, he takes some advice from JJ and Coop to embrace college life; Olivia and Billy's suspicions about coach Garrett resurface and cause tension between them and Jordan; Layla makes a power play.