Donut Run
S2, E11: When Duncan disappears with Meg's baby, Lamb must work with two FBI agents to extract as much information as possible from an uncooperative Veronica. Meanwhile, Wallace reveals the real reason he returned to Neptune, and Weevil and Logan make a breakthrough in their hunt for the rogue gang member.