Doom at Your Service
S1, E5: Dong kyung throws herself at the criminal who attacks Myul Mang with a knife. Eventually, Myul Mang kills the criminal, yet he is confused by her action. As a result, Myul Mang asks her to love him, so he can die peacefully.