Doomsday
S8, E22: Despite the threat that Doomsday poses, Clark cannot bring himself to kill Davis forcing Oliver and his team to take matters into their own hands. Meanwhile, Chloe is caught in the conflict between Oliver and Clark, while Lois takes on Tess.