Door to Olympus
S1, E12: Medea makes a dangerous pact with the demon goddess Circe. Hero, Daedalus and Oracle must set aside their differences to help Medea control Circe long enough for them to find the door to Olympus. When they finally arrive, they are stunned by what they find.