Double Talk
S3, E4: When Arnold Wesker (The Ventriloquist) is deemed rehabilitated and released from Arkham Asylum, he discovers that Scarface, his gangster alternate personality, may be re-emerging. Arnold, Batman and Batgirl team to keep Arthur mentally sound.