Dr. Yap
S2, E6: Linda's sister Gayle visits the Belcher family so that she can join them on a skiing holiday. Before they set off, Bob attends an appointment with his dentist, Dr Yap. Gayle is sent to pick him up, but in his heavily medicated state, Bob mistakes her for Linda and kisses her. When Gayle falls for Bob as a result, he is forced to turn to Dr Yap for help.