Dragonfly in Amber
S2, E13: Flashing forward to 1968, Claire revisits the past and reveals to her daughter, Brianna, the truth about her parentage. Back in the 18th century, the day of the Battle of Culloden has arrived, and Jamie must do everything he can to save the ones he loves.