Follow the Steps Dreams to reality
S1, E6: The dream of a gig in Las Vegas gets closer for the Flying Steps as Benny and Vartan learn the ropes. Meanwhile, B-Boy Willy has dreams of competing in the Red Bull BC One World Final in Paris.